arn

Alla inlägg den 13 december 2011

Av arn - 13 december 2011 05:09

Tomten är far till alla barnen, det är typ jag, och jag är vaken. Håller på att flytta över lite grejer från min gamla blogg till min nya =) Får väl göra en liten "Mody" hörna här också.......

Av arn - 13 december 2011 05:06

Sov nu gott, du har ju somnat in, dröm så gott, jag har ju dig i mitt hjärta livet ut, vissa perioder är saknaden extra stor, men nu finns det inte ett skit jag kan göra.

Jag saknar dig så det gör ont!

Du är min storebror.
Av arn - 13 december 2011 05:03

Någonting är så magiskt med dig, något som man

inte alls kan förklara, något annat, kan inte riktigt

 sätta fingret på vad, då är det är väl bara så det får vara.

så måste det vara, låt det vara bara.

Jag älskar din personlighet, du är så speciell,  jag älskar

 just det faktum att med dig kan jag vara mig själv.

Saker som jag vill säga det kan jag inte beskrivas i ord, 

 jag vill att du ska förstå jag vill bli frigjord. 

Har så mycket i mig, som behöver få komma ut, saker som inte

riktigt ligger på mitt bord. Men jag tror att du är den som öppnat 

min pandoras ask, hur skall jag göra, hur skall jag kunna lägga

tillbaka väven som den var innan jag ställde till med denna röra.

Som molnen på en regntung himmel rör sig min tankar, trögt som en oformlig

massa. Men när du närmar dig så blir himlen blå, solen tittar fram,

du är solen då, blir varm känner min längtan efter dig, dina bara axlar,

dina händer över mitt bröst, jag håller om dig du säger, jag älskar dig. 

Jag får vara lycklig en liten stund, vi har gjort ett minne, vi har stulit en stund.............

Av arn - 13 december 2011 04:56

Blonda svenska vikingar är som stora hus, får varenda kvinna att gå i saligt brus.

Och vill ni skydda flickorna får ni köpa svärd, när blonda svenska vikingar är på upptäcksfärd.
Bevarad i historien vill vi bli i evighet, där kan ni läsa om vad vi gjort och om vår ryktbarhet.
Fär när vi drog omkring på våran vikingaturne, så stod varenda kvinna vid vår väg och tycktes le.
 
Av arn - 13 december 2011 01:26

Ja då sitter jag här igen, och ser till att världen är säker medan alla sover. Lite trist är det när alla går och lägger sig, jag sitter här  och säger god natt till alla man chattat med. Runt 00:00 - 01:00 går de flesta och lägger sig. Jag går och hämtar kaffe och en macka,jag är en nattens varelse hehe  =) Så när alla vaknar till en ny och underbar morgon med en massa äventyr och mirakler som väntar, då går jag och lägger mig, andra tar över.

Presentation


arn.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards