arn

Alla inlägg den 19 december 2011

Av arn - 19 december 2011 02:49

En gång i tiden fylldes oceanerna, träden växte och rotade sig på jorden.

Någon trasslade med väven så det blev "död i stället för fred" så var orden.......


Himlen blev som målad blå, och månen hamnade i sin bana till slut.

Någon skrev att kärleken skulle komma då, när der mörka molnen

skingras och solen tittar ut.


Någon gjorde regnet blött, och någon gav oss utsikt att se ut över världen.

Vi människor, med all teknik vi såg till att alla dött och vad som är kvar

är den glödande härden.............


forts. fölljer. Kanske





Av arn - 19 december 2011 00:45

Jag tror på kärlek och på dig, en vacker söt bedårande tjej, ger dig kärlek för en kväll

då känner jag mig snäll, jag tar vad jag vill ha.


Inga blommor och choklad du är min för en dag.

När morgon åter gryr från sängen jag då flyr måste hem och vattna kon.


Jäklar glömde ena skon, så jag springer hem till hon.

Där sitter hon och ler och frågar mig om mer men nu får det va nog.


Tills jag kom till nästa krog i baren där hon stod, då var kärleken igång

ja natten den blev lång,jag lova stanna kvar......


Men jag vet att jag tar sätter på dig och drar

för jag vill va fri när natten drar förbi.


Jag vet att jag tar, du ger allt du har.Jag lovar och 

svär, jag kommer aldrig att bli kär....


(Nomy)

Av arn - 19 december 2011 00:00

I gave my self some time today, sat down and critizised my way.

The dark was born and I could see, the love is not inside of me.

Don´t tell me I´m the only one, I´ve died of what this life has done.


I cant handle the pain this life is so hollow

And I can´t make the rain to drown my own sorrow.

And I can´t stand this life when you are my poison

I´m cut by a knife of  your devotion.


I´ve no reason to live like this, collect dust from lies, grief and

broken promises. 


This world is lost in fire, couse the flames are reaching higher..........

Presentation


arn.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards