arn

Alla inlägg den 15 december 2011

Av arn - 15 december 2011 02:57

Jag var trött, frusen och anfådd, jag sprang från ljusen.

Kaos var det som fanns i min kropp. Känndes som jag var jagad av demoner.

Skrattande stod de och såg på då jag styrde mitt liv mot en storm.


Det var du som fann mig, du ängeln på den karga stranden, där stormen hade lämnat 

mig med lite liv. Du gick där i natten du gick genom eld och vatten du gav mig

din hand. Du visade mig vägen hem.


Förr prövade jag alltid livet jag tog nog livet för givet, men en dag stod jag ensam kvar

som odödlig jag var.

Vakna du måste vakna! Jag väcktas utav saknaden, saknaden efter de jag hållit så kära, 

de som förr var så nära, det fanns inte kvar.


Jag är sömnlös jag, är vaken i en dröm.

Jag är trött, jag är frusen, jag springer från ljusen.............





















Du var där i natten du gick genom eld och vatten  tog mig i säkerhet igen.
Av arn - 15 december 2011 02:47

Jag ser i dina ögon att du var där, och jag kan märker att du känt så här.

Samma själ, fast i en helt anna stad.

Nu önskar jag att jag har mycket mera kvar, men vet du vad?

Jag skall försöka värma dig med det jag har.

Presentation


arn.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards