arn

Alla inlägg den 14 december 2011

Av arn - 14 december 2011 05:06

Kan jag få gömma några drömmar hos dig? Några kanske är vackra, naiva

säkert kärleksfulla, andra är kanske sådana som andra skulle skratta åt.

Jag vill gömma dem dem långt inne i dig.

Kan jag få sjunga för dig med min falska stämma , en mulen och kulen dag,

när mitt hjärta bankar av kärlek i bröstet?

Kan jag få vara i din värme och sakta men säkert tina upp när min själ blivit

lite frostbiten?

Vill du hålla om mig tills jag kan le igen?

Får jag ösa min kärlek över dig?

Kan jag få kramas, skratta, sjunga, gråta och dansa av kärlej, utan att du

blir rädd för mig.

Jag vill se dig i ögonen och låta mitt leende tala om för dig att, jag älskar 

dig så djupt och innerligt.

Du Finaste

Av arn - 14 december 2011 04:57

Skogen i den lena mossan, mitt hjärta har jag gömt. 
Jag kan hämta det en dag, när jag dig till slut glömt. 
Jag vill ej ha det nu, det bränner i min kropp.
Jag vill vara kall för ute är mitt hopp.
Skogens  ande vårdar det nog,
och läker såret som sargat dess fog.
 
 
Naturen läker ditt  hjärta. och lindrar din tärande smärta.
När det blir dags efter kvalens tid,
ska jag med skakande ben följa den stig,
som leder till hjärtat i gläntan vid mossen.
Och darrande se med förväntan, om hjärtat finns kvar.
Ta det i min svala hand, och hoppas på svar.

Av arn - 14 december 2011 04:55

Älskar, älskar ej ta emot min kärlek till dig. 

Längtan min vän, hjärtats öppna armar en blick och jag är din.

Evighet och känslor sanna ögonblick, älska och förstå. 

Kärlekens tid är här för att bestå.

Av arn - 14 december 2011 04:53

Hon är för vacker.
Hon är för bra. 
Och någon som mig
vill hon inte ha. 
Nerför min kind
rinner en tår.
Där går kvinnan
jag aldrig får.

Av arn - 14 december 2011 04:50

Jag sa till den finaste kvinnan på jorden, snälla säg de magiska orden,

Hon skrattade och sa att "det kan du glömma" med några få ord
hade hon krossat hans drömmar. 

Han står på järnvägen, tänker och gråter, det kommer ett tåg, 
och han tänker aldrig åter. 

Hon står vid hans grav med en blomma så röd, nu när han är borta,
nu när han är död, innan han sänks ner, ner i jorden, viskar hon
de magiska orden.. JAG ÄLSKAR DEJ

Av arn - 14 december 2011 01:35

Jag skrev ditt namn i sanden, jag skrev ditt namn på väggen, jag skrev ditt namn på handen.
Men det gick bort, men oroa dej inte för det, det kommer ju för alltid att vara inskrivet i mitt hjärta.

Av arn - 14 december 2011 01:27

I hjärtat finns ett rum som bara är för dig. Och vart jag än är så finns du här hos mig.
Jag hör din varma röst, som inspelad musik. Jag kan lysna om och om igen, för den är helt unik.
I mörker och i ljus ditt ansikte jag ser, och ur mitt minne tar jag fram de bilder där du ler.
MEN! Bland allt du är för mig finns något som är svårt att bära, det är min längtan efter dig, när jag inte är dig nära.........=I

Av arn - 14 december 2011 01:25

Jag vill ju bara få skratta, men jag har ju inget skratt kvar.

Jag vill ju bara gråta, men även tårarna har tagit slut.

Jag vill ju bara leva, men finns det någon orsak kvar då ?

Presentation


arn.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards